کد خبر: ۸۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
تیم فوتبال النصر از کسب سهمیه مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از طریق لیگ عربستان بازماند و حالا تنها یک راه برای به دست آوردن این سهمیه دارد.

قهرمانی در آسیا تنها راه آسیایی شدن النصر عربستان!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، با پایان هفته بیست و نهم مسابقات لیگ فوتبال عربستان مشخص شد سه تیم الهلال، الشباب و الاتحاد سهمیه‌های این کشور در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود. النصر که این فصل به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده، نتوانست سهمیه فصل بعد این مسابقات را از طریق لیگ عربستان به دست بیاورد.

روزنامه الریاضیه عربستان با اشاره به ناکامی النصر در کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ عربستان اعلام کرد قهرمانی در رقابتهای امسال لیگ قهرمانان آسیا تنها راهی است که می‌تواند النصر را فصل بعد هم آسیایی نگه دارد.

این روزنامه به اصلاحات انجام شده در آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده است که بر اساس آن تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند مستقیم به فصل بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

تیم النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این فصل باید با تیم تراکتور ایران دیدار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: