کد خبر: ۸۸۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۵
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، پیامی صادر کرد.

پیام دکتر مونسان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا در پیام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است: 

«کم من فئه قلیلة غلبت فئه کثیره باذن الله - چه بسیار گروه کوچکی که به فرمان خدا، بر گروه‌های عظیمی پیروز شدند. (انفال - آیه ۱۰) 

سوم خرداد سالروز فتح تاریخی و به یادماندنی خرمشهر در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است تا باشکوه‌ترین حماسه مردمی در دوران مقدس را روایت کند. روزی که با درایت و فرماندهی امام راحل، خاکریزهای دشمن یکی پس از دیگری به تصرف رزمندگان اسلام درآمد و پیروزی عظیم ملت ایران بر دشمنِ تا دندان مسلح رقم خورد.

آزادسازی خرمشهر و کیلومترها از خاک میهن اسلامی درعملیات ظفرمندانه بیت‌المقدس، به جهانیان اثبات کرد که مجهزترین قدرت نظامی نیز توان مقابله در برابر سلاح ایمان، ایثار و مقاومت را ندارد. 

سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم و تحقق روزافزون آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در سایه راهبری هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: