کد خبر: ۸۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را حماسه ای جاویدان و بینظیر در تاریخ و گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی بیان کرد.

شریعتمداری: سوم خرداد،حماسه ای ماندگار در تاریخ و گویای مقاومت ملت ایران اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی متن پیام به این شرح است :

سوم خرداد ،سالروز آزادسازی خرمشهر ،حماسه جاویدان و بینظیر در تاریخ و گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی را گرامی می داریم.

حماسه ای ماندگار در تاریخ و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس که انسجام و شجاعت ملت ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام و جوانان این مرزو بوم را در پای آرمان ها به منصه ظهور رساند.

بی شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ تمام معادلات دشمن و هیمنه استکبار را در هم شکست. امروز نیز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی، ملت ایران، تحت راهبری های حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، همدلی و همبستگی ملی را در مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان همانند دوران دفاع مقدس کانون هدف خود قرار داده است.

بی تردید بازخوانی و ترسیم رویداد سرنوشت‌ساز فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز و آینده گان به ویژه حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور این مرزو بوم در آن مقطع تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با دشمنان نظام خواهد کرد.

با گرامیداشت سالروز سوم خرداد ، یاد و خاطره رزمندگان اسلام، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی رحمه الله علیه و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزش‌های انقلاب و اسلام کردند، درود می فرستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: