کد خبر: ۸۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۳۵۷
همایش «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه «تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و‌حجت‌الله میرزائی، معاون امور اقتصادی ، فردا دوشنبه سوم خرداد ساعت ۱۴ در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود.
با حضور شریعتمداری؛ بنگاه‌های اقتصادی برتر زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا  که مقام معظم رهبری با دوراندیشی سال 1399 را سال جهش تولید نام‌گذاری کردند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به اعتبار تعدد و تنوع وظایف و مسئولیت‌های حاکمیتی، سیاست‌گذاری و راهبری صندوق‌های بازنشستگی در سطوح مختلف  با کارکردهای متنوع، در سال 1399 تمام توان خود را در راستای تحقق این شعار به کار گرفت.
سازمان‌ها، هلدینگ‌ها و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش بسزایی در ایفای نقش 10 درصدی این وزارتخانه در بخش تولید ناخالص داخلی (GDP) داشتند و در پایان سال 1399 ظرفیت‌ بالقوه خود را به نمایش گذاشتند. 
درهمین اساس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همت معاونت امور اقتصادی ،همایشی با عنوان «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» برگزار می کند. 
هدف اصلی از برگزاری این همایش ارج‌نهادن به بنگاه‌هایی است که به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره‌وری و کارآیی مطلوبی دست یافتند. 
در این همایش از 26 بنگاه اقتصادی برتر در زمینۀ تحقق جهش تولید و 11 شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره‌وری تجلیل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: