کد خبر: ۸۸۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
تیم تحت مدیریت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی میلیاردی با مشکلات زیادی مواجه شده و حق انتقال امتیاز از این تیم با حکم قضایی گرفته شده است.

صدور حکم قضایی علیه «تیمِ» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و فصل جاری را در رقابت های لیگ دسته اول سپری می کند، به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین میلیاردی وضعیت مناسبی ندارد.

این تیم که در سال ۱۳۸۶ تشکیل شده و در منطقه عسلویه و تحت مالکیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس فعالیت می کند، از زمانی که در لیگ برتر حضور داشت به چند آژانس مسافرتی و نهادهای دیگر بدهکار بود و با سقوط به لیگ دسته اول شرایط بدتری پیدا کرد.

در یکی از موارد بدهی هایی که کار را برای پارس جنوبی سخت کرده یک آژانس مسافرتی حکم توقیف اموال و جلوگیری از انتقال امتیاز این تیم را گرفته و در حال پیگیری قضایی برای رسیدن به مطالبات خود از این تیم جنوبی است.

براساس مدارکی که در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفته مبلغ بدهی باشگاه پارس جنوبی جم به این آژانس حدود ۲ میلیارد تومان است که حکم قضایی برای پرداخت آن صادر شده است.

مرتضی کوهی مقدم وکیل این پرونده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: بارها تلاش کرده ایم با آقای رضاییان که مدیرعامل این باشگاه و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است ارتباط بگیریم تا تکلیف این بدهی مشخص شود اما نه در شهر جم و نه در فدراسیون فوتبال نتوانسته ایم ایشان را ملاقات کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رضاییان در حالی با این مشکل بزرگ در تیم پارس جم مواجه است که از اسفندماه گذشته به عنوان نماینده مدیران عامل در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عضو شده و مشخص نیست با این وضعیت تیمداری چگونه می خواهد مدافع باشگاه ها در فدراسیون فوتبال باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: