کد خبر: ۸۸۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۹۳۹
سعید راد در برنامه همرفیق مهمان بود و صحبت‌های را درباره‌ی کتاب خوانی مطرح کرد که جنجال زیادی به پا کرد.
سعید راد؛ ستاره قبل انقلاب، معمولیِ این روزهابه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، سعید راد، پیش از انقلاب با فیلم‌هایی، چون «خداحافظ رفیق»، «کافر»، «صادق کرده»، «تنگنا» و «سفر سنگ» به ستاره سینمای ایران تبدیل شد و پس از انقلاب هم با فیلم‌هایی مانند «خط قرمز»، «دادشاه»، «مرز»، «برزخی‌ها» و «عقاب‌ها» به کار خود ادامه داد تا این‌که در سال ۱۳۶۳ ممنوع‌التصویر شد.
 
 او پس از مدتی طولانی مهاجرت از ایران، در سال ۱۳۸۲ با «دوئل» به عرصه تصویر بازگشت و تا امروز در تعدادی فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. اظهار نظرهای  او همیشه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دارد. سعید راد در برنامه همرفیق گفت: برای فیلم «سفر سنگ»، ۱٠ جلد کلیدر محمود دولت آبادی را خوانده است؛ غافل از اینکه سفر سنگ سال ۵۶ ساخته شده و اولین جلد کلیدر سال ۵۷ و آخرین جلدش سال ۶۳ منتشر شد. این صحبت‌های با واکنش زیادی همراه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: