کد خبر: ۸۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۵۴۷
باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد همچنان منتظر حضور آنهاست.

انتظار بیهوده شکوری و سمیعی برای تمدید قرارداد با بازیکنانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نورالهی جزو شاخص‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شوند که قرارداد آنها تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به اتمام می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس در حالی خواهان تمدید قرارداد آنها شده است که تاکنون به طور میانگین حدود ۳۵ درصد از قراردادهای اعضای این تیم را پرداخت کرده است تا با عدم توجه آنها به درخواست ابراهیم شکوری معاون اجرایی و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبرو شود.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس به طور قطعی از جمع سرخپوشان جدا می‌شود ا سال آینده در الاهلی قطر بازی کند. احمد نورالهی نیز به شدت از شرایط تیم ناراضی است تا این بازیکن هم مذاکره با باشگاه را برای تمدید قرارداد به زمان دیگری موکول کند تا او نیز با توجه به حضور در تیم ملی ایران به بررسی پیشنهاد خود از لیگ ستارگان قطر مشغول شود.

قرار بود وحید امیری دیگر بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز قراردادش را پس از دربی ۹۵ پایتخت که با برد یک بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران همراه بود، تمدید کند اما امیری نیز از وضعیت مالی باشگاه راضی نیست تا از حضور در ساختمان باشگاه فعلا سر باز بزند.

شکوری که در روزهای اخیر بیشترین صحبت‌ها را درباره تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم انجام داده است از انتقال کنعانی زادگان به قطر اظهار بی اطلاعی کرده و تمدید قرارداد با سایر بازیکنان را منوط به واکنش مثبت آنها برای مذاکرات کرده است.

به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس منتظر دریافتی جدید بابت قراردادهای خود هستند تا سپس پای میز مذاکره برای افزایش مبلغ قرارداد در راستای ماندن درج جمع شاگردان یحیی گل محمدی بنشینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: