کد خبر: ۸۸۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۴
به منظور گسترش سطح همکاری ها و جذب منابع، مدیرشعب استان یزدبا مدیرعامل شرکت موکت فیروزه دیدار و راه های افزایش تعامل را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

دیدار مدیراستان با مدیرعامل شرکت موکت فیروزه یزدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین : در این نشست که با حضور مدیر، معاون، کارشناس اعتباری و بازاریابی و رئیس شعبه طالقانی صورت گرفت، پورحسنی ضمن تشریح سابقه و تاریخچه بانک ایران زمین گفت : این بانک در دهه اخیر توانسته است نقش خود را جهت رونق اقتصاد کشور به خوبی و گسترده ایفا نماید.
پورحسنی افزود: بانک ایران زمین از اینکه به تولیدکنندگان و مشتریان بزرگی دراستان همچون شرکت موکت فیروزه در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال خدمات ارائه کند بسیار خوشحال است.
در ادامه آقای مشروط مدیرعامل شرکت ضمن ابراز خرسندی به معرفی شرکت، توان مالی شرکت و بیان اهداف پیشرو پرداختند، شرکت موکت فیروزه از سال1371 در زمینه تولید انواع موکت و کف پوش خودرو فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: