کد خبر: ۸۸۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۲
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد؛
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی ۵۷ "عنصر ناسالم مرتبط با مجموعه‌های قضایی" به اتهام فساد و دریافت رشوه خبر داد.

شناسایی ۵۷ «عنصر ناسالم مرتبط با مجموعه‌های قضایی» به اتهام فساد و دریافت رشوهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‎‌الاسلام عبداللهی در جلسه شورای عالی قضایی با ارائه گزارشی از شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم مرتبط با مجموعه‌های قضایی گفت که تاکنون ۵۷ نفر طی دو مرحله به اتهام فساد و دریافت رشوه بازداشت شده‌اند.

وی توضیح داد که بازداشت‌شدگان شامل ۱۰ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۴۲ تن از وکلای دادگستری و ۵ نفر از کارچاق‌کن‌ها و اعضای موسسات حقوقی می‌شوند که ۲۹ نفر زن و ۲۷ نفر از آنها مرد هستند و کل مبالغی که تحت عنوان رشوه از آنها کشف شده بیش از ۱۳ میلیارد ریال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیدقدار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
الله اکبر ، خدا هدایت کند. ای کاش به جای رشوه ، از خدا سرسجاده از خدا کمک و پول میخواستند. از حفاظت اطلاعات قوه قضاییه تشکر میکنم. درود بر تک تک شما خدمتگزاران و حافظان پرچم عدالت ، علی ع یاوراتان. ان شاالله زیر پرچم امام زمان عج
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: