کد خبر: ۸۸۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در تماس تلفنی با رئیس هیات نظارت بر انتخابات این استان گفت: نباید داوطلبی را به‌ خاطر انتقاد از من رد صلاحیت کنید.

کاندیداها را به‌ خاطر انتقاد از من رد صلاحیت نکنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیداحمد علم‌الهدی با تاکید بر ضوابط قانونی و روند فراجناحی رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: از برخوردهای سلیقه‌ای در مواجهه با افراد و جریان‌ها پرهیز شود و عدالت و انصاف در رسیدگی به پرونده‌های داوطلبان مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید کاندیدایی را به خاطر انتقاد از من ردصلاحیت کنید، نگاه من به انتقاد سازنده نگاه رهبری معظم انقلاب است.

علم الهدی در این تماس خواستار عمل به تکالیف قانونی و شرعی اعضای هیات نظارت در کلیه مراحل انتخابات امسال شد و سلامت انتخابات را وابسته به عملکرد آن‌ها دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: