کد خبر: ۸۸۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۷
صبح روز گذشته، خبر کشف تکه‌هایی از یک جسد مثله شده در فاز سه شهرک اکباتان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

اظهارات پدر بابک خرمدین درباره قتل فرزندش/ واکنش پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : با حضور ماموران در محل مشاهده شد که جسد مردی مثله شده داخل سطل زباله رها شده است که در پی آن تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز با دستور مقام قضایی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع وارد فاز تخصصی شد.

با ورود پلیس آگاهی به این پرونده، ساعاتی بعد هویت مقتول که یکی از کارگردانان سینما بود، شناسایی شده و خانواده‌اش نیز که در همان شهرک ساکن بودند مورد شناسایی قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس در محل، والدین مقتول که زوجی سالخورده بودند به قتل فرزند خود اقرار کردند.

بیشتر بخوانید: 

قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما توسط پدر و مادرش

پدر این فرد در اظهارات اولیه خود به ماموران گفت: شب قبل از کشف جسد، اقدام به بیهوشی فرزند خود کرده و سپس در حمام او را به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر گفت: والدین این فرد بازدداشت شده و تحقیقات برای یافتن علت قطعی این قتل در حال انجام است.

گفته می‌شود این فرد، بابک خرم‌دین نام داشته است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: