کد خبر: ۸۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
علی لاریجانی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در توئیتی درباره برنامه‌اش در سیاست خارجی‌ نوشت: تعامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده با شرق و برادری با کشورهای منطقه، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی و جهش تولید است. هر کسی که با این گزاره مخالف است صراحتاً توضیح دهد که چگونه می‌خواهد مشکلات اقتصادی ایران را حل کند؟

لاریجانی: تعامل هوشمندانه با غرب و همکاری سازنده با شرق، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی است / اگر مخالفید، صراحتا توضیح دهید چگونه می‌خواهید مشکلات اقتصادی را حل کنید؟ کلی گویی هم نکنیدبه گزارش خبرداغ ، علی لاریجانی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در توئیتی به برنامه‌اش در سیاست خارجی‌ پرداخت.

علی لاریجانی در این باره نوشت: تعامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده با شرق و برادری با کشورهای منطقه، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی و جهش تولید است.

هر کسی که با این گزاره مخالف است صراحتاً توضیح دهد که چگونه می‌خواهد مشکلات اقتصادی ایران را حل کند؟

دوران کلی‌گویی و فرار از پاسخ به ⁧ سوالات سخت⁩ به سر آمده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: