کد خبر: ۸۸۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۸
محسن پیرهادی نماینده مجلس نزدیک به قالیباف: آقای قالیباف در صورت حضور آیت‌الله رئیسی برای وحدت جریان، ثبت‌نام نخواهند کرد.

قالیباف علی‌رغم فشارها و وضعیت مناسب در نظرسنجی‌ها کاندیدا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ ، علی‌رغم اینکه نظرسنجی‌ها قالیباف را در همه دوقطبی‌های انتخاباتی با کاندیداهای اصلاحات و اعتدال پیروز نشان می‌دهد، حاضر نشدند به فشارها برای کاندیداتوری پاسخ مثبت دهند چرا که با جدی شدن حضور رییسی در صحنه انتخابات وظیفه‌ای برای کاندیداتوری احساس نکردند.

جالب اینکه علی‌رغم تخریب‌های گسترده در چند ماه اخیر توسط اصلاحات و جریان موسوم به عدالتخواه، براساس نظرسنجی ایسپا رای ایشان روند رو به رشد گرفته و اردیبهشت‌ماه نسبت به فروردین که بیشترین تخریب‌ها اتفاق افتاد، ۳ درصد رشد داشته است که نشان می‌دهد، ایشان دیگر در برابر این تخریب‌ها مصون شده‌اند.

پیشنهاد سردبیر : 

رخدادهایی که مردم را عصبانی کرده‌اند نیازمند پاسخند نه خط قرمز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: