کد خبر: ۸۸۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۷
به درستی مشخص نیست هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته نشستی برگزار کرده یا قرار است طی امروز و فردا این نشست را برگزار نماید.

ابهام در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال و مصوبات آنبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روز گذشته اخباری روی خروجی برخی از رسانه‌های غیر رسمی قرار گرفت مبنی بر برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و حتی در خصوص برخی از مصوبات مهم و جنجالی این هیات مدیره هم گمانه زنی‌هایی صورت گرفت.

دقایقی بعد اخباری غیر رسمی خبر از لغو این نشست با درخواست مدیرعامل باشگاه داشت که مددی در واکنشی رسمی به این اخبار غیر رسمی خودش را مقصر لغو نشست ندانست و عنوان کرد خودش هم از طریق یکی از اعضا از لغو این نشست مطلع شده است. پس از آن هم سایت رسانه رسمی باشگاه استقلال دلایل ذکر شده در خصوص لغو این نشست را کذب دانست.

پس از آن مجدداً اخبار ضد و نقیضی در این خصوص منتشر شد که البته هیچیک از آنها مورد تایید یا حتی تکذیب دوباره باشگاه استقلال قرار نگرفت.

در این خصوص پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص کرد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در دفتر یکی از اعضا نشست داشتند و در خصوص برخی مسائل هم تبادل نظر کرده‌اند.

شاید به دلیل رسمی نبودن این نشست نتوان نام جلسه هیات مدیره را بر آن گذاشت، اما اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته یکدیگر را ملاقات کرده و در خصوص مسائل مهمی نیز به جمع بندی رسیده‌اند؛ که یکی از مهم‌ترین آنها ورود باشگاه به نقل و انتقالات و آمادگی برای حضور قدرتمندانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: