کد خبر: ۸۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۱
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد؛
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست شورای عالی قضایی از محکومیت یکی از معاونین شهردار تهران به انفصال دائم از خدمات دولتی در پرونده آتش‌سوزی کلینیک سینااطهر خبر داد.

محکومیت یکی از معاونان شهردار تهران به انفصال دائم از خدمات دولتی در پرونده آتش‌سوزی کلینیک سینااطهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست شورای عالی قضایی آخرین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تشریح و اعلام کرد: ۱۱ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که گزارش آن به دادسرای عممی و انقلاب تهران اعلام شده است.

وی افزود: ۷ نفر به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری و ۳ نفر نیز به هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری معرفی شدند که یکی از معاونین شهردار تهران از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: