کد خبر: ۸۸۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۶۹۲
عارف غلامی که در بازی‌های گذشته مدافع اصلی استقلال بود، به احتمال فراوان در دربی تهران بازی نمی‌کند.

مدافع فیکس استقلال در دربی بازی نمی‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: عارف غلامی که در بازی سپاهان و استقلال هم اشتباه بدی مرتکب شده بود، این اشتباه را روی گل دوم ذوب آهن در تهران هم تکرار کرد و بعد از بازی به شدت در فضای مجازی در مورد هجمه هواداران استقلال قرار گرفت.

با توجه به این اشتباهات و البته شرایط روحی غلامی، خیلی بعید است که این مدافع در بازی جمعه شب مقابل پرسپولیس بازی کند.

از طرفی باید دیدتکلیف محمد دانشگر چه می‌شود و آیا او طی چند روز آینده به لیست مجیدی برمی‌گردد یا نه؟ با توجه به جمیع جهات و این که دانشگر از شرایط بدنی لازم دور است ،به احتمال بسیار زیاد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو دفاع مرکزی استقلال را در بازی حساس با پرسپولیس تشکیل خواهند داد.

استقلال تقریباً در تمام مسابقات امسال در خط دفاعی و در واقع در ساختار دفاعی خود مشکل داشته و گل‌های زیادی را هم دریافت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
اقای مجیدی شما در دفاع تیمی مشکل داری متاسفانه در گرفتن بازیکن دفاع سهل انگاری کردی با این دفاع قهرمان نمی شی شما هم از استقلال می روی وخون دل خوردن برای هواداران می مونه والبته کار شما هم با استقلال پایان میشه وباید دوره مربیگری را از اول بیاموزی خصوصا در چیدمان بازیکن !!!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: