کد خبر: ۸۸۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
مهاجم ایرانی زنیت در گفت‌وگویی به مطالب مختلفی درباره زندگی در روسیه اشاره کرد.

آزمون: روسیه کشور خوبی برای زندگی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ در گفت‌وگویی به پرسش‌های سفارت روسیه در ایران پاسخ داد که در زیر می‌خوانید:

* زندگی در روسیه را چگونه توصیف می‌کنید؟

روسیه کشوری خوب با فرهنگی عالی است. البته در روزهای نخستین کمی مشکل داشتیم اما به مروز زمان خو گرفتم. روسیه کشور خوبی برای زندگی است!

* شما تا 26 سالگی موفق شدید در چندین تیم و مناطق روسیه از جمله کازان، روستوف و سن‌پترزبورگ بازی و زندگی کنید. تفاوتی احساس کردید؟

در کازان به نظر می‌رسید که مردم هیجان کمتری نسبت به مردم ایران دارند. در روستوف و سن‌پترزبورگ مردم شبیه ایرانیان بودند. مهمترین موضوع این است که در این دو شهر فوتبال بسیار محبوب است. مردم این مناطق نیز شبیه هموطنانم به نظر می‌آمدند.

* به طور کلی مردم روسیه چگونه هستند؟

نمی‌توانم بگویم که اینجا دوستان زیادی دارم و یا با مردم گسترده‌ای در ارتباط هستم. البته بر اساس رابطه‌ای که با نزدیکانم داشتم مردم روسیه بسیار خوب هستند. همیشه با من خوب بودند. دو خصیصه اصلی مردم روسیه جدیت و صراحت آنهاست.

* چه چیزی در فرهنگ روسیه توجه شما را جلب کرد؟

فکر می‌کنم در روسیه چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارند. نکته‌ای که برای خودم یادداشت کردم این بود که مردم روسیه درباره آنچه که فکر می‌کنند و چیزی را که می‌خواهند می‌گویند. به طور کلی می‌توانم بگویم که هر روز برای من چیز جالبی در روسیه رخ می‌‌دهد. این می‌تواند در تمرین زنیت یا زندگی ساده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: