کد خبر: ۸۸۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۱
یک بازیکن و ۳ عضو کادر پزشکی تیم الریان به ویروس کرونا مبتلا شدند و در دیدار نیمه‌نهایی کاپ امیر قطر برابر الدحیل غایب خواهند بود. شرایط عمومی مبتلایان خوب گزارش شده است. اعضای تیم الریان قطر پس از بازگشت از هند به دلیل پروتکل‌های بهداشتی در یک هتل مستقر و اردوی آماده‌سازی خود را برپا کردند.

ابتلای ۴ عضو الریان قطر به کرونا پس از بازگشت از هندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: ۴ عضو تیم شجاع خلیل‌زاده به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش روزنامه العرب قطر، یک بازیکن و ۳ عضو کادر پزشکی تیم الریان به ویروس کرونا مبتلا شدند و در دیدار نیمه‌نهایی کاپ امیر قطر برابر الدحیل غایب خواهند بود. شرایط عمومی مبتلایان خوب گزارش شده است. اعضای تیم الریان قطر پس از بازگشت از هند به دلیل پروتکل‌های بهداشتی در یک هتل مستقر و اردوی آماده‌سازی خود را برپا کردند.

تیم الریان قطر با در اختیار داشتن شجاع خلیل‌زاده یکی از حریفان پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی شهر گوای هند بود که در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت و حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: