کد خبر: ۸۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
واکنش خرازی به پیشنهاد عبدالله مومنی:
دبیرکل حزب ندای ایرانیان برای ارائه برنامه‌های خود برای انتخابات ریاست جمهوری و دولت آینده به صورت پخش زنده اعلام آمادگی کرد.

آمادگی خود را برای ارائه برنامه‌ها به صورت «زنده» اعلام می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صادق خرازی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه توئیتر خود نوشت: «آمادگی خودم را برای ارائه برنامه به صورت زنده اعلام می‌کنم. چنان‌چه هیات رئیسه محترم جبهه اصلاحات ایران شرایط آن را فراهم آورند سپاسگزار خواهم شد.»

گفتنی است عبدالله مومنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پیش از این در صفحه توئیتر خود با اشاره به تاکید و اهمیت مساله «شفافیت»، خواستار پایبندی جبهه اصلاحات به این مساله شد و پیشنهاد پخش زنده جلسات ارائه برنامه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در این نهاد را مطرح کرد.

168799795

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: