کد خبر: ۸۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷۵۵
صعود آسیایی استقلال مبارک هواداران و فرهاد مجیدی؛ این شادی از ته دل حق آنهاست و حالا فرهاد فرصت بیشتری دارد که با تمرکز و فراغ بال، تیمش را بسازد و پیش برود.

آقای مجیدی؛ کاش نمیگفتی «من»!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش مدیا: صعود آسیایی استقلال مبارک هواداران و فرهاد مجیدی؛ این شادی از ته دل حق آنهاست و حالا فرهاد فرصت بیشتری دارد که با تمرکز و فراغ بال، تیمش را بسازد و پیش برود. با این همه اما یک جمله او در آخرین نشست خبری‌اش توی ذوق می‌زند؛ جایی که سرمربی استقلال برای چندمین بار تکرار کرده: «من تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به جام قهرمانی این مسابقات خورده است.»

تنها اشکال این جمله، غرور کاذب و فخرفروشی غیرضروری گوینده آن نیست. ایراد بزرگتر جای دیگری است؛ آنجا که به جرات می‌توان گفت هیچکدام از مربیان حرفه‌ای دنیای فوتبال هرگز از افتخارات دوران بازی‌گری‌شان حرف نمی‌زنند. مربیگری یک کسوت دیگر است و ربطی به دستاوردهای دوران بازی ندارد. اگر مجیدی به عنوان یار قرضی العین امارات لیگ قهرمانان را فتح کرده و دویست بار هم به بهانه‌های مختلف در موردش حرف زده، ژاوی هرناندز چهار قهرمانی‌اش در اروپا را پشت در گذاشته و از صفر مطلق وارد دنیای مربیگری شده است. ژاوی که پادشاه اروپا بود در آسیا به اسارت درآمده و حالا در آستانه اخراج از السد است، اما کی دیدید که در کشاکش این بزنگاه‌ها، آواز «من آنم که رستم بود پهلوان» سر بدهد؟ لوران بلان با تجربه قهرمانی در جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا روی پله آخر گروه پرسپولیس قرار گرفت، اما لام تا کام در مورد پیشینه پرافتخارش حرف نزد، چون بدیهی است که این دو مساله ربطی به هم ندارند.

پپ گواردیولا به عنوان بازیکن و مربی قهرمان اروپا شده، اما در منچسترسیتی تا همین امسال گرفتار طلسم یک‌چهارم بود و هرگز شنیده نشد که برای قوت قلب دادن به تیمش، از افتخارات قبلی خودش حرف بزند. مربیان یاد می‌گیرند روی نیمکت، گذشته‌شان را کنار بگذارند و بی‌ادعا و خاموش وارد شغل جدید شوند. مجیدی اما هنوز در حال و هوای دیگری سیر می‌کند. دنیای او یک «من» بزرگ دارد، بقیه هم انگار سیاهی‌لشکرند. به اندازه جایگاه سرمربیگری در تیم بزرگ استقلال رشد کن آقای مجیدی!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
به وقتش پوزش باخاک مالامال میشه گرگدامعتبرشودازخدابی خبرشود مصداق بارز فرنازخانمه خوبه حالاچیزی نشدی واون بالایی به خوبی میدونه جنبه هرکسی چقدره بوقتش خدا بهش میفهمونه که هرمن هزارکیلومیشه توکه نیم هم نیستی باباجان
Rezaya
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
به نظرم اگر میگفت پرسپولیس هم تا نایب قهرمانی رفته این (من) براتون قابل هضم تر بود و این آسمون ریسمون بافتن ها پشیزی نمیارزه چون لروان باان و گواردیولا یا ژاوی شبیه افسانه ان و نیازی به گفتن ندارن برای دنیا ولی قهرمانی آسیا که استقلال آورده و خیلیا یادشون نیست شاه فرهاد اینا رو گفت تا دون پایه هایی مثل یحیی مافیا یا افشین تاجر نیان یه جوری حرف بزنن که طرفدارهاشون فکر کنن که استقلال به اعتبار اونا تو آسیا بازی میکنن و فک کنن که واقعا فسپولیس اسم و رسمی داره که بخوان با لقب تراشی قهرمان غرب آسیا برای خودشون کیف کنن چطور وقتی یحیی و فسپولیسی ها میگن قهرمان غرب آسیاییم حتی تو رسانه های سراسری این مطالب رو نمینویسین ولی الان که شاه فرهاد گفته دارین میسوزین لنگیای کیسه کش عزیز این رو بدونید تا ۵۰سال دیگه که یه دونه قهرمانی آسیا بیارین ما تو زمان کهن هم قهرمان شدیم هم اسطورهامون قهرمانی آسیا داشتن پس خودتون رو با ما مقایسه نکنین ادمین جون تو و لنگیای عزیز اگر سوختگی ایجاد شد بایا کن و نچاپ هرچند اگر نچاپی باید بایا کرده باشی پماد فک کنم ارزونه خخخخ یاحق
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: