کد خبر: ۸۸۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۹
کادر پزشکی پرسپولیس تصمیم به بررسی مجدد وضعیت مصدومیت بازیکنان خط میانی خود دارد.

امیدواری سرمربی پرسپولیس به هافبک های مصدومبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از کشور هند بازگشت که احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک همچنان مصدوم هستند.

هافبک‌های مرکزی پرسپولیس که نقش زیادی در صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه E داشتند دوران نقاهت خود را در قرنطینه کاروان این تیم پشت سر می‌گذارند.

کادر پزشکی پرسپولیس در روزهای گذشته برنامه درمانی ویژه‌ای برای مصدومان این تیم داشت تا آنها زودتر به جمع بازیکنان اضافه شوند. شرایط نورالهی، کامیابی نیا و سرلک باعث امیدواری یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکنان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است.

سه هافبک آسیب دیده سرخ‌ها قرار است قبل از تمرین گروهی این تیم مجددا مورد ارزیابی قرار بگیرند تا زمان بازگشت آنها به جمع تمرینات گروهی پرسپولیس مشخص شود.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه هفته جاری مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: