کد خبر: ۸۸۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۳۱۴
باوجود اعلام قبلی سفر کاروان استقلال به خانه خدا لغو شد.

لغو سفر استقلالی‌ها به خانه خدابه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: تیم فوتبال استقلال ایران در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه یک بر صفر تیم الشرطه عراق را شکست داد تا با ۱۱ امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

از آنجا که بازی‌های گروه C در شهر جده برگزار شد، قرار بود کاروان تیم فوتبال استقلال حدود ساعت ۱۳ امروز (۱۱ اردیبهشت سال جاری) راهی مکه شود تا به زیارت خانه خدا مشرف شوند. با وجود فاصله ۴۵ دقیقه‌ای شهر جده تا مکه و وعده قبلی مسئولان عربستانی، بدقولی کردند و اجازه سفر کاروان استقلال را ندادند.

به این ترتیب استقلالی‌ها امشب با پرواز چارتر راهی تهران می‌شوند و تمرین فردا (یکشنبه) آبی پوشان نیز تعطیل خواهد بود. پیش از این به کاروان تیم فولاد هم اجازه زیارت خانه خدا داده نشد؛ البته بازی‌های شاگردان نکونام در شهر ریاض برگزار می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: