کد خبر: ۸۸۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۷۰
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده هراز از دو روز قبل تاکنون به دلیل ریزش کوه مسدود است، گفت: تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

برای سومین روز متوالی جاده هراز بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر :سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به ریزش کوه و ورود حجم بالایی از گِل و لای، عوامل محیطی در جاده هراز محدوده شنگلده و نیز تلاش راهداران برای بازگشایی دو طرفه مسیر، جاده‌های چالوس و سوادکوه را به عنوان مسیرهای جایگزین تردد خودروها اعلام کرد.

سرهنگ قدمی، از ترافیک عادی و روان هم اکنون در جاده‌های سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری خبر داد و افزود: به دلیل بارش‌های پراکنده سطح جاده‌ها، مقطعی لغزنده بوده و رانندگان باید هنگام تردد با سرعت مطمئنه رانندگی و همه سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: