کد خبر: ۸۸۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۵
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: دلیل موفقیت تیم پرسپولیس کار گروهی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد بازیکنان درخشان است. در سه سال حضور در مسابقات دو دوره پای فینال بودند و امسال نیز تا به امروز چهار پیروزی متوالی کسب کردند. امیدوارم همچنان بدرخشند تا در شرایط اقتصاد و معیشت مردم دل آنها را شاد کنند. برای سایر نمایندگان ایران نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها نیز باعث خوشحالی مردم استان و کشورشان شوند.

وی در ادامه درباره کادر پرسپولیس و یحیی گل محمدی اظها رداشت: یحیی را از سال ۶۹ می شناسم. گل محمدی در دوران بازیگری با غیرت و تعصب بازی می کرد ودر دوران مربی گری نیز بسیار زحمت می کشد.

کاشانی تصریح کرد: جدای از دانش گل محمدی، آنها یک تیم هستند و به صورت تیم ورک فعالیت می کنند. همه به هم کمک می کنند و آثار آن را به خوبی شاهد هستیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در باره ارتباطش با تیم گفت: از تیم جدا نیستم. پای ثابت بازی های پرسپولیس می باشم. از خانه برای آنها دعا می کنم. هر کجا نکته ای به ذهنم برسد حتماً در کنارشان هستم و با آنها ارتباطی دوستانه دارم. با سمیعی نیز در ارتباط هستم.

کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: دلم برای هواداران تنگ شده است. در فضای مجازی با آنها ارتباط دارم اما از همین جا برای آنها دعا می کنم و امیدوارم بهترین ها برای تیم پرسپولیس و فوتبال کشور رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: