کد خبر: ۸۸۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۳
رئیس جمهور گفت: درست است قاتل سردار سلیمانی، ترامپ بود اما کسی که تحریک کرد تا این اقدام تروریستی انجام شود، صهیونیست ها بودند.

فوری/ واکنش روحانی به فایل صوتی ظریف /این نوار دزدیده شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی کار صهیونیست ها بود، گفت: درست است قاتل سردار سلیمانی، ترامپ بود اما کسانی که تحریک کردند تا این اقدام تروریستی انجام شود، صهیونیست‌ها بودند.

وی همچنین در واکنش به پخش فایل گفتگوی وزیر امور خارجه، اظهار داشت: دزدیدن یک نوار مساله ای هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد؛این نوار درست در مقطعی که وین در حال به نتیجه رسیدن است منتشر کردند تا وحدت داخلی برهم بزنند.

خبر تکمیل می‌شود …

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: