کد خبر: ۸۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
میخائیل اولیانوف:
نماینده دائمی روسیه هدف کمیسیون برجام را بازیابی توافق هسته‌ای اعلام کرد و گفت که مطلوب است این مذاکرات تا ۲۱ ماه می به نتیجه برسد.

مطلوب است مذاکرات درباره برجام تا ۲۱ ماه می به نتیجه برسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که مطلوب است مذاکرات در مورد توافق هسته‌ای ایران تا ۲۱ ماه می به نتیجه‌ای برسد.

به گفته وی، این امر دو دلیل دارد: «در تاریخ ۲۲ ماه می، توافق اولیه بین تهران و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به پایان می رسد که سطح قابل قبول راستی‌آزمایی توسط آژانس را در ایران تضمین می کند. علاوه بر این، یک رئیس‌جمهوری جدید در ایران در ماه ژوئن انتخاب خواهد شد».

اولیانوف افزود که در ماه می، نامزدها مشخص می‌شوند و مبارزات انتخاباتی آغاز خواهد شد.

به نقل از اسپوتنیک،نماینده دائم روسیه در سازمان های بین‌المللی در وین در بخش دیگری از صبحت های خود گفت که تکمیل گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین بدون تماس مستقیم بین ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها امکان‌پذیر است.

اولیانوف در توییتر نوشت: «دور جدید مذاکرات وین با جلسه رسمی کمیسیون مشترک آغاز شد. بحث‌ها نشان داد که شرکت کنندگان به سمت یک هدف حرکت می‌کنند. بازگرداندن کامل توافق هسته‌ای به شکل اصلی آن. تصمیم گرفته شد که روند کار تسریع شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: