کد خبر: ۸۸۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۴
به بهانه انتقال یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ فهرستی از گران ترین نقل و انتقالات مربیان تاریخ فوتبال جهان منتشر شده است.

گران‌ترین نقل و انتقالات مربیان تاریخ فوتبالگران‌ترین نقل و انتقالات مربیان تاریخ فوتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به بهانه انتقال یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ فهرستی از گران ترین نقل و انتقالات مربیان تاریخ فوتبال جهان منتشر شده است.

بایرنی ها با ناگلس مان قراردادی 5 ساله امضا خواهند کرد، البته بابت فسخ قرارداد این سرمربی با لایپزیگ رقمی حدود 15 میلیون یورو را پرداخت خواهند کرد.

این رقم باعث خواهد شد تا این سرمربی در میان گران ترین نقل و انتقالات سرمربیان فوتبال جهان قرار بگیرد.

در صدر فهرست گران ترین نقل وانتقالات سرمربیان، ژوزه مورینیو قرار دارد، سرمربی پرتغالی در ازای 16 میلیون یورو از اینتر راهی رئال مادرید شد.

رده دوم را یولیان ناگلزمان قرار دارد که از لایپزیگ سرمربی بایرن خواهد شد.

جایگاه سوم را آندره ویاش بواش در اختیار دارد که با 15 میلیون یورو از پورتو راهی چلسی شد.

هزینه انتقال برندن راجرز از سلتیک اسکاتلند به لستر سیتی 10.4 میلیون یورو هزینه داشته است و انتقال روبن آموریم از براگا به اسپورتینگ لیسبون پرتغال هم 10 میلیون یورو هزینه داشته است.

*10 انتقال گران سرمربیان فوتبال به شرح زیر است:

گران‌ترین نقل و انتقالات مربیان تاریخ فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: