کد خبر: ۸۸۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۸
سرمربی تیم فوتبال ترابوزان اسپور بار دیگر از مسئولان این باشگاه درخواست کرد سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران را حفظ کنند.

سرمربی ترابوزان: مجید حسینی را نگه داریدبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت «فوتومچ» ترکیه، «عبدالله آوچی» سرمربی تیم فوتبال ترابوزان اسپور در گزارشی به مسئولان این باشگاه از آنها خواست چهار بازیکن از جمله سیدمجید حسینی مدافع ایرانی را حفظ کنند.

سرمربی ترابوزان درباره دلایلش برای حفظ حسینی گفته است: «انگیزه و عزم او برای کار بسیار خوب است. او همیشه خودش را آماده نگه می‌دارد. همچنین بازی در پست‌های مختلف یک مزیت بزرگ برای او است. مهم است که او را برای دفاع تیم حفظ کنید.»

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد حسینی با ترابوزان این فصل به اتمام می‌رسد و از مدت‌ها پیش بحث تمدید قرارداد مدافع ایرانی با ترابوزان یا جدایی از این تیم در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: