کد خبر: ۸۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۶
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است انگیزه و روحیه خوبی به این تیم وارد شده و آن‌ها در ادامه می‌توانند به کسب رتبه تک رقمی فکر کنند.

لطفی: فکری به رتبه تک رقمی می‌اندیشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است انگیزه و روحیه خوبی به این تیم وارد شده و آن‌ها در ادامه می‌توانند به کسب رتبه تک رقمی فکر کنند.

نفت مسجد سلیمان در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ برتر با تغییراتی در کادر فنی مواجه شد. داریوش یزدی از این تیم رفت و محمود فکری و کادرش به جای او آمدند. پس از این تغییرات کادر فنی جدید موفق شد در دو بازی سخت و سنگین با سپاهان و مس رفسنجان ۴ امتیاز کسب کند و با این امتیازات نفتی ها از فشاری که پس از جدایی مجتبی حسینی روی آنها ایجاد شده بود، خارج شدند.

سعید لطفی یکی از دستیاران محمود فکری در نفت مسجد سلیمان در گفتگویی با ما حرف هایش را اینطور آغاز کرد: جا دارد از ابتدا از هواداران خوبمان تشکر کنم که مثل همیشه به ما کمک کردند. دقیقا همانند سال‌های پیش که در آنجا بودیم از ما حمایت کردند.

لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم در اصفهان از سپاهان نتیجه تساوی بگیریم. در هفته گذشته هم مس را شکست دادیم ولی ما نباید به این نتایج خیلی مغرور شویم چون هنوز کار داریم. ما باید تفکرات آقای فکری را در نظر بگیریم و تفکرات او هم این است که در ابتدا تیم را به حاشیه امنیت ببریم و بعد به تک رقمی کردن تیم‌مان فکر می‌کنیم. می‌دانیم که کار خیلی سخت است.

اینکه فکر کنیم در دو بازی نتیجه گرفتیم و همه چیز گل و بلبل است این طور نیست؛ بلکه باید تلاشمان را دو برابر کنیم چون تیم‌ها از این به بعد بیشتر روی ما حساب باز می‌کنند و سختی های بیشتری دارند. دیگر اینطور فکر نمی کنند که راحت می توانند بیایند و امتیاز بگیرند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند و به نظر من کار ما تازه شروع شده است.

سختی های ما بیشتر میشود ولی به لطف خدا و با درایت آقای فکری قدم به قدم جلو می رویم و روی هر بازی تمرکز می‌کنیم. ما به گذشته و یا حتی آینده نگاه نمی‌کنیم و فقط به جریان همان بازی که داخلش هستیم نگاه میکنیم.

او در مورد دیدار با مس رفسنجان و موقعیت‌های زیادی که حریف روی دروازه آنها خلق کرد ولی در نهایت با پیروزی نفت مسجدسلیمان به اتمام رسید ادامه داد: آقای محمد ربیعی یکی از بروزترین و کاربلد ترین مربیان ما است و همین طور تیم خوب و یکدستی دارد ‌و مجموعه پشتیبانی خوبی دارند و به نوعی مس رفسنجان همانند سپاهان یک تیم کامل است. بازی سختی برای هر دو تیم بود.

ما هم بچه های جوان با انگیزه و پر انرژی داریم که هر دو تیم خیلی تلاش کردند و از حق و انصاف نگذریم تیم ما چند موقعیت خوب داشت و آن ها هم داشتند و تیمی که از موقعیت ها بهتر استفاده کرد ما بودیم و خدا کمک کرد که توپمان را تبدیل به گل کنیم، ولی مس هم واقعا می‌توانست به ما گل بزند زیرا چند موقعیت خوب داشت و بی‌انصافی است که بگوییم فقط ما فرصت گل داشتیم.

مربی نفت در مورد این که چگونه توانستند در این فرصت کم تحولی را در تیم به وجود آورند توضیح داد: اولویت آقای فکری بحث روحی بود و ما سعی کردیم بیشتر کمک کنیم و انگیزه دهیم. آقای فکری بسیار با هوش است و تصمیمات خوبی می‌گیرد و توانست به بچه‌ها انگیزه کافی را انتقال دهند و این موضوع باید تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم به هدف بعدی مان که تک رقمی شدن تیم نفت است دست پیدا کنیم.

لطفی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند که در چند بازی باقی مانده که شرایط بسیار سخت و رقابت تنگاتنگ است نفت مسجد سلیمان تک رقمی شود گفت: همانطور که گفتم ما بازی به بازی جلو می‌رویم و باید برای هر دیدار حکم فینال را بگذاریم و بعد به اهداف ثانویه فکر کنیم.

لطفی در پایان گفت: جا دارد از همین جا از کادر های قبلی یعنی آقای حسینی و یزدی تشکر کنیم زیرا آن ها خیلی برای نفت زحمت کشیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: