کد خبر: ۸۸۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
سرمربی السد قطر تاکید کرد که دیدار برابر فولاد مهم است و آن‌ها سه امتیاز بازی را می‌خواهند.

ژاوی: سه امتیاز دیدار با فولاد را می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ ، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی، دو تیم السد و فولاد خوزستان به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی درحالی برگزار می‌شود که السد از ۴ بازی خود ۷ امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد این درحالی است که فولاد با ۵ امتیاز در رده سوم است.

ژاوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر فولاد گفت: این بازی برای ما مهم است چرا که نتیجه آن در صعود به دور بعد و ادامه لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار است. باید سه امتیاز را کسب کنیم تا ۱۰ امتیازی شویم. باوجود آن که بازی‌ها فشرده است و استراحت لازم وجود ندارد اما آماده این بازی هستیم. از عملکرد بازیکنان در این شرایط سخت راضی هستم.

او ادامه داد: آماده بازی برابر فولاد هستیم و تمرکز خود را روی این بازی حساس گذاشته‌ایم. به نتایج النصر توجه نمی‌کنیم. سرنوشت ما به دست خود ما است و باید تنها روی عملکرد خود تمرکز کنیم.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: