کد خبر: ۸۸۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
با پایان یافتن شب چهارم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با اخلاق ترین، الریان بداخلاق ترین و فولاد خشن ترین تیم مسابقات شد.

پرسپولیس خوش اخلاق ترین و فولاد خشن ترین تیم در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، لیگ قهرمانان آسیا از شب چهارم هم عبور کرد و تیم‌های حاضر در این مسابقات آماده انجام دو بازی آخر مرحله گروهی می‌شوند.

در پایان ۴ بازی، پرسپولیس تهران با دریافت تنها یک کارت زرد، خوش اخلاق ترین تیم مسابقات است و این در حالی است که تیم الریان با دریافت ۱۲ اخطار و داشتن ۲ بازیکن اخراجی، بداخلاق ترین تیم است. الریانی ها هم در دریافت کارت زرد و هم کار قرمز گوی سبقت را از همه تیم‌ها ربودند.

همچنین بازیکنان تیم فولاد در ۴ بازی ۷۳ بار مرتکب خطا شدند تا بیشترین تعداد خطای تیمی به این تیم تعلق بگیرد و بعد از آنها الریان با ۶۶ خطا در جایگاه دوم قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: