کد خبر: ۸۸۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۵۰۸
سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: مقابل استقلال اشتباهاتی داشتیم و این اشتباهات طبیعی بود.

اظهارات سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر بعد از تساوی مقابل استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، «صبری لموشی» بعد از تساوی ۲-۲ تیم فوتبال الدحیل قطر برابر استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی ما با استقلال هیجان انگیز بود و تفاوت آن نسبت به مسابقه نخست خصوصاً مربوط به شانس تیم در طول مسابقه بود. استقلال با یک ضربه پنالتی پیش افتاد و ما هم با یک ضربه پنالتی به مسابقه برگشتیم.

سرمربی الدحیل ادامه داد: یک کار تاکتیکی عالی در زمین وجود داشت و باعث شد نمایش با همان قدرت بازی نخست دو تیم نباشد. هر تیم برای رسیدن به پیروزی و از دست ندادن بازی وارد زمین شد تا همچنان برای صعود شانس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

قایدی: مطمئنم استقلال صعود می کند/ باید برای الاهلی آماده شویم

لموشی خاطرنشان کرد: اگرچه ما اشتباهاتی داشتیم اما اگر به خستگی بازیکنان نگاه کنیم، این اشتباهات ساده و قابل قبول خواهد بود چون بازیکنان هر سه روز یک بار بازی می‌کنند.

سرمربی الدحیل در پایان گفت: تیم ما دو بازی دیگر در پیش دارد. باید سخت تلاش کنیم تا صدرنشینی خود را حفظ کنیم و از صعود به دور بعد مطمئن شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: