کد خبر: ۸۸۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال گفت: باید از همین الان برای بازی با الاهلی آماده شویم. با اطمینان می گویم استقلال صعود می کند.

قایدی: مطمئنم استقلال صعود می کند/ باید برای الاهلی آماده شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، مهدی قایدی در پایان دیدار استقلال و الدحیل اظهار داشت: به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، ما این روزها خیلی تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم و امیدوارم نتیجه آن را بگیریم.

وی بیان داشت: کار به بازی‌های آخر رسید و حالا هم ما و هم دو تیم دیگر مدعی، چشم به بازی‌های روزهای پایانی داریم. ما هم از همین الان می‌رویم برای بازی مقابل الاهلی آماده شویم.

قایدی تصریح کرد: باید یک ریکاوری خوب داشته باشیم و خودمان را برای مقابله دوباره با الاهلی آماده کنیم. شرایط برای همه تیم‌ها در این گروه دشوار شده، اما مطمئن هستم استقلال صعود می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: