کد خبر: ۸۸۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
رئیس اورژانس کشور با بیان این‌که متاسفانه نوروز سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت افزایش چشمگیری داشت، گفت: کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردمی است.

کولیوند : تصادفات جاده ای در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند در اختتامیه سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث، افزود: به منظور کاهش تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها پایگاه های اورژانس تا ۹۵ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: پیش از کرونا برای کاهش حوادث جاده ای همکاری بین بخشی خوبی میان سازمان اورزانس کشور، راهداری، نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و دیگر سازمان های مرتبط و البته رادیو سلامت انجام شد، که بسیار تاثیر گذار بود.

کولیوند گفت: کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردمی است و در این راستا سازمان اورژانس کشور علاوه بر افزایش و ارتقاء پایگاه ها، منابع انسانی خود را نیز افزایش داده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروهای اورژانس همه ایثارگر هستند، گفت: بیش از ۱۵ ماه است که نیروهای ما بیش از ۲۴ ساعت کار می کنند و کمتر زمانی برای استراحت دارند.

کولیوند بدون اشاره به آمار تصافات افزود: سال گذشته آمار تصادفات کم بود اما متاسفانه سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت های نوروزی افزایش چشمگیری داشت.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: