کد خبر: ۸۸۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
سرمربی تیم سپاهان گفت: مساوی در مسابقه فردا نه به درد ما می‌خورد و نه به درد نساجی.

نویدکیا: مساوی به درد ما و نساجی نمیخوردبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: سرمربی تیم سپاهان گفت: مساوی در مسابقه فردا نه به درد ما می‌خورد و نه به درد نساجی.

محرم نویدکیا درباره دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به خاطر شرایطی که دو تیم دارند بازی خیلی پر فشار و سنگینی را خواهیم داشت. به خاطر اینکه مساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد نساجی. آن‌ها می‌خواهند از ته جدول جدا شوند و ما هم می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

وی افزود: بازی خیلی سنگین خواهد بود خصوصاً برای ما که باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. فوق العاده بازی سنگینی در انتظار ماست. امیدوارم با تمرکز بالا بازی کنیم و امتیازات کامل را بدست بیاوریم. ما و نساجی هفته قبل امتیاز از دست دادیم و به همین دلیل قطعاً بازی پرفشاری مقابل هم خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان گفت: ما محروم نداریم ولی ترکمان و مصلح مشکلاتی دارند که آنها را در اختیار نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: