کد خبر: ۸۸۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۵
طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان بررسی شد.

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در شورای نگهبان بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان بررسی شد.

در این جلسه که عصر یکشنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار شد، ابعاد حقوقی طرح «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» با حضور عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، سید فضل الله موسوی و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹ با اجرای آزمایشی طرح ۷۴ ماده‌ای «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» موافقت کرده است که جهت انطباق با موازین شرع مقدس و قانون اساسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

اظهارنظر مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان، توسط معاونت کارشناسی طرح‌ها و لوایح‌ها پژوهشکده شورای نگهبان جمع‌بندی و در قالب گزارش کارشناسی جهت ارائه به صحن شورای نگهبان تدوین خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: