کد خبر: ۸۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۶
رئیس جمهور گفت: در شرایطی که در سه سال گذشته دشمنان با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، دولت با تامین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد این خواسته دشمن محقق شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس جمهور گفت: دولت با تامین و توزیروحانی: اجازه ندادیم قحطی کالا در کشور رخ بدهدع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد قحطی شود.

روحانی:

اقتضای شرایط ویژه کشور این است که کالاهای ضروری مردم و مواد اولیه کارخانجات به هیچ‌وجه و بدون دلیل در گمرکات کشور معطل نماند و می‌بایست مطابق بر ضوابط مشخص در اسرع وقت ترخیص شود.

در شرایطی که در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، دولت با تامین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد این خواسته دشمن محقق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: