کد خبر: ۸۸۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۷۶
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه در اوج پیک چهارم قرار داریم، گفت: در حال حاضر ویروس انگلیسی غالب است که بسیار مسری است و مرگ و میر بالایی دارد.

مینو محرز: شیره تریاک در درمان کرونا موثر نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین: مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با برنامه «تهران ما سلامت» رادیو تهران درباره طول هر موج کرونا گفت: معمولا با شروع هر پیک باید ۴۰ تا ۷۰ درصد جامعه گرفتار شوند که پیک بیماری آرام گیرد یا اینکه مردم بیشتر رعایت کنند و حتی‌الامکان از خانه‌ها خارج نشوند چون ویروس جدید فوق‌العاده مسری است. وضعیت وحشتناک است و در اوج پیک قرار داریم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ویروس انگلیسی غالب است. این نوع ویروس بسیار مسری است و مرگ و میر و شدت بالایی دارد.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: کماکان برای درمان کرونا از داروهای قبلی مثل آیورمکتین و رمدسیویر استفاده می‌شود و داروی جدیدی ارائه نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: