کد خبر: ۸۸۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۳۹
رایزنی‌های هیات‌های مذاکره کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین امروز هم در سطوح مختلف ادامه می‌یابد.

وزارت خارجه: رایزنی ایران و ۱+۴ در وین امروز هم در سطوح مختلف ادامه می‌یابدرایزنی‌های هیات‌های مذاکره کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین امروز هم در سطوح مختلف ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، رایزنی‌های هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین امروز هم در فرمت‌ها و سطوح مختلف ادامه می‌یابد و کارگروه‌های کارشناسی به بحث و گفت‌وگو در خصوص دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای ادامه می‌دهند.

روز گذشته، علاوه بر نشست کمیسیون مشترک، دیدارهایی به صورت دو و چندجانبه میان هیأت مذاکره‌کننده کشورمان با اعضای ۱+۴ برگزار شد.

در جریان این رایزنی‌ها، سه دیدار میان سید عباس عراقچی رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران و انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

همچنین رؤسای سه هیأت اروپایی، در جلسه‌ای مشترک با عراقچی بحث و گفت‌وگو کردند.

جلسات کارگروه‌های کارشناسی در دو حوزه تحریم و هسته‌ای نیز به روال روزهای گذشته برگزار شد.

در نشست دیروز کمیسیون مشترک، پس از دریافت و بررسی گزارش کارگروه‌ها، مقرر شد گفت‌وگوهای دو و چندجانبه و همچنین رایزنی‌های فنی در روزهای آینده ادامه یافته و در صورت نیاز کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: