کد خبر: ۸۸۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۱
رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ضمن حضور در صندوق بیمه اجتماعی با مدیرعامل این صندوق دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار رییس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایربه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ضمن حضور در صندوق بیمه اجتماعی با علی شیرکانی مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و معاونان صندوق بیمه اجتماعی دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار علی شیرکانی ضمن ارائه آمار بیمه‌شدگان صندوق به تشریح سیاستها، خط مشی‌ها، دستاوردها، اهداف و عملکرد صندوق در حوزه‌های مختلف مالی طی سال گذشته پرداخت.
آقامحمدی رییس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن تاکید برنقش و جایگاه بیمه درکاهش مشکلات و ایجاد رفاه در زندگی روستاییان و اثر بخشی آن در توانمدسازی جامعه روستایی در مواجه با فقر، عملکرد شفاف صندوق بیمه اجتماعی و اقدامات و اهداف آن را گام مهمی در جهت رفع فقر در روستاها و مناطق محروم دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: