کد خبر: ۸۸۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
کاخ الیزه فرانسه شامگاه سه‌شنبه اعلام ایران برای آغاز غنی سازی ۶۰ درصد را محکوم کرد. کاخ الیزه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاریس اعلام ایران درباره آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد را تحولی جدی دانسته که نیازمند واکنشی هماهنگ شده از سوی کشور‌های مشارکت کننده در مذاکرات هسته‌ای است.

فرانسه آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد توسط ایران را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،:کاخ الیزه فرانسه شامگاه سه‌شنبه اعلام ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصد را محکوم کرد.

کاخ الیزه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاریس اعلام ایران درباره آغاز غنی‌سازی 60 درصد را تحولی جدی دانسته که نیازمند واکنشی هماهنگ شده از سوی کشورهای مشارکت کننده در مذاکرات هسته‌ای است.

کاخ الیزه فرانسه در ادامه اضافه کرد که این هماهنگی‌ها در حال انجام است.

«جن ساکی»،‌ سخنگوی کاخ سفید نیز ساعتی پیش گفت که اعلام تحریک آمیز ایران درباره غنی سازی اورانیوم تا 60 درصد را جدی می‌گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: