کد خبر: ۸۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۰
اگر گروهی از مدیران استقلال قبل از جدال با الاهلی خود را به جده برسانند، احتمالاً امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها منظور خواهد شد.

ماشین شخصی برای مدیران استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: اگر گروهی از مدیران استقلال قبل از جدال با الاهلی خود را به جده برسانند، احتمالاً امکانات ویژه‌ای برای آنها منظور خواهد شد.

این‌طور که در داخل اردوی آبی‌ها صحبت بود، اگر تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه برای تماشای اولین مسابقه این تیم در مرحله گروهی و به جا آوردن اعمال حج عمره به عربستان سفر کنند، مقامات برگزاری مسابقات یک یا دو دستگاه اتومبیل شخصی همراه با راننده در اختیارشان می‌گذارند تا در صورت تمایل برای عزیمت به سمت مکه مکرمه یا حضور در ورزشگاه شرایط رفاهی بهتری داشته باشند.

در حال حاضر احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با کاروان این تیم در جده حضور دارد و این شایعه هم مطرح است که قبل از بازی با الاهلی دو نفر از اعضای هیئت مدیره رهسپار عربستان خواهند شد و مسابقه اول شاگردان فرهاد مجیدی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: