کد خبر: ۸۸۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۸
ریابکوف پیش از آغاز دور دوم رایزنی‌ها در وین:
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد دشواری خاصی در روند مذاکرات وین دیده نمی‌شود.

دشواری خاصی در روند مذاکرات دیده نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، سرگئی ریابکوف روز دوشنبه پیش از آغاز دور دوم رایزنی‌ها در وین گفت: نیازی به واکنش بیش از حد در مذاکرات درباره برنامه جامع اقدام مشترک از جمله لغو احتمالی تحریم‌های واشنگتن علیه ایران نیست. درمورد مسئله تحریم‌ها و مسائل مربوط به بازگشت ایران به تعهدات خود تحت برجام، اینها فقط عناصری هستند که بحث در مورد آن‌ها ادامه دارد؛ نیازی به انجام مناقصه در مورد آن نیست.

ریابکوف اطمینان داد که همه این موارد قابل پیش بینی بود و همه در وین مورد بحث قرار گرفت. جلسات علیرغم حادثه در تأسیسات هسته ای نطنز ایران در این هفته ادامه خواهد یافت.

به نقل از اردوپوینت،وی افزود: هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد؛ ما هیچ بن‌بست یا دشواری خاصی نمی‌بینیم؛ این لحظات طبیعی هستند. طرفین با انرژی رویکردهای خود را شکل می‌دهند. ما کمک سیاسی و فکری در یافتن راه حل می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: