کد خبر: ۸۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
جبهه جهادگران ایران اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که به به عنوان کنشگر در عرصه انتخابات حضور خواهند داشت و تا اول اردیبهشت‌ماه کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهند کرد.
ورود جبهه جهادگران به انتخابات ۱۴۰۰/ معرفی نامزد ریاست جمهوری تا اول اردیبهشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جبهه جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای برای ورود جدی و برنامه‌ریزی شده به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اعلام آمادگی کرد. 
در بخشی از بیانیه جبهه جهادگران ایران اسلامی آمده است که این جبهه با نماد و رنگ فیروزه‌ای به عنوان جریان سوم و مستقل از دیگر جریان‌های سیاسی وارد انتخابات خواهد شد و کاندیدای اختصاصی خود برای ریاست جمهوری را تا اول اردیبهشت‌ماه از طریق رسانه های رسمی کشور معرفی می کند.
 
متن کامل بیانیه جبهه جهادگران به شرح ذیل است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و آرزوی بهروزی و سربلندی برای همه ایرانیان در سراسر گیتی
همدلان و هم وطن های عزیز
انتخابات 1400 یکی از پیچیده ترین انتخابات در 40 سال گذشته است که از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرنوشت بی فرجام برجام، رکود اقتصادی، تورم افسارگسیخته، تحریم های ظالمانه و هجمه رسانه های فرصت طلب موجب پدیدار شدن گسست اجتماعی سیاسی شده است. در چنین شرایطی طبیعی است که اعتماد مردم نسبت به عملکرد مسئولین اجرایی کشور کم شده و کاهش مشارکت در انتخابات را در ذهن ها متبادر کند.
از سوی دیگر برگ برگ تاریخ گواهی می دهد ملت بزرگ ایران با پشتوانه و پیشینه غنی فرهنگی و تمدن چندین هزار ساله خود همواره از امتحان های سخت و دشوار و میدان های سرنوشت ساز،  پیروز و سرافراز بیرون آمده است و ما اطمینان داریم با سکان داری پیر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای از این بحران نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
در چند سال اخیر مدیریت اجرایی کشور با مشکلاتی – بویژه در حوزه های اقتصادی و سیاسی - مواجهه بوده و کاستی های زیادی مشاهده شده است که تناسبی با اهداف عالیه انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) ندارد. با این حال عظمت و ابعاد انقلاب اسلامی آنقدر وسیع و بزرگ است که عملکرد ضعیف بعضی از مدیران هرگز نمی تواند دامن آن را آلوده کند و یا از ارزش و اهمیت آن نزد ملت بزرگ ایران بکاهد.
در بخشهای اجرایی مردم به عملکرد مجریان و مسئولین امر گلایه های جدی دارند  اما با تمام توان از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند، چون همه مردم در تحقق، تثبیت و ادامه انقلاب سهیم هستند و در این مسیر بهای زیادی پرداخته اند، بهایی به عظمت خون صدها هزار شهید و ایثارگری جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز.
به تحقیق می توان گفت در سراسر میهن اسلامی خانواده ای را نمی توان یافت که عزیزی از آن خانواده تقدیم پیروزی انقلاب، استقلال و امنیت کشور نشده باشد.
یکی از دستاوردی های مهم انقلاب، مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از طریق مراجعه به آرای عمومی و ساز و کار انتخاباتی است. انتخابات فراگیر، سالم و پرشور موجب اقتدار کشور و تحکیم پایه های نظام را تامین می کند. لذا ما اعتقاد داریم اصل حضور حداکثری در انتخابات در اولویت اول قرار دارد هرچند که انتخاب فرد یا افراد صالح، متخصص و متعدد هم بسیار مهم است و در انتخاب افراد بایستی دقت لازم صورت پذیرد.
همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: علاج مشکلات کشور در تشکیل دولت جوان حزب الهی و آمدن مدیران تازه نفس بر سر کار است.
جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان کاملا مردمی  و فراگیر با حمایت اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، اساتید دانشگاه، جامعه کارگری، فرهنگیان، اهالی مطبوعات و جوان های انقلابی و ولایت مدار و ولایت پذیر برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و شوراهای اسلامی شهر دوره ششم شرکت می کند و از آحاد هم وطن های عزیز دعوت می کند در این حماسه ملی با وفاق و همدلی برای ساختن آینده ای روشن شرکت نمایند.
شورای مرکزی جبهه جهادگران از آغاز سال جدید بررسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به صورت مصداقی در دستور کار قرار داده و تا اول اردیبهشت ماه کاندیدای اختصاصی خود را با شاخصه های مورد نظر رهبر معظم انقلاب معرفی خواهد کرد.
برای حضور در انتخابات 1400 رنگ فیروزه ای به عنوان نماد "جریان سوم" انتخاب شده است. رنگ فیروزه به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در مقابل خداوند یکتا به عنوان رنگ همدلی و نماد انتخاباتی جهادگران به فضای انتخابات  شور و نشاط توام با آرامش تداعی می کند.
در پایان به استحضار شما ملت شریف می رساند جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان مستقل مردمی متشکل از بیست کمیته تخصصی به هیچ یک از جناح ها و شخصیت های سیاسی مرسوم وابستگی تشکیلاتی ندارد. این جبهه در چارچوب قانون اساسی و در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در پارادایم مکتب و تفکر تشیع و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی  فعالیت می نماید.
در این مقطع از زمان شعار ما این است: اصلاح طلب، اصولگرا تازه شروع شده ماجرا
در سال جدید برای همه هم وطن های عزیز سلامتی، شادکامی، رهایی از ویروس منحوس کرونا و برای کشور عزیزمان ایران تحول در کیفیت مدیریت را آرزو می کنیم.
 
وهاب عزیزی
دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: