کد خبر: ۸۸۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۴۲
کاپیتان تیم فوتبال العین امارات بعد از باخت سنگین این تیم مقابل فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این بازی تمرکز نداشتیم و در سطح خودمان ظاهر نشدیم.
کاپیتان العین: مقابل فولاد تمرکز نداشتیم و در سطح خودمان نبودیمبه گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، «مهند العنزی» بعد از باخت ۴ بر صفر تیم فوتبال العین امارات مقابل فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در سطح خودمان نبودیم و در حد انتظار ظاهر نشدیم چرا که تمرکز کافی نداشتیم.

وی افزود: تیم ما به دلیل مصدومیت شرایط خوبی ندارد. علاوه بر این، بعضی از بازیکنان نتوانستند در حد انتظار باشند. امیدوارم که فصل آینده بهتر عمل کنیم.

کاپیتان و مدافع العین در مورد اینکه آیا خط دفاعی تیم مسئولیت باخت سنگین را بر عهده دارد؟ گفت: اولین گلی که دریافت کردیم باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و بر ما تاثیر گذاشت. همانطور که اشاره کردید ما باید خودمان را بررسی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: