کد خبر: ۸۸۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه همچنان تاکید ما بر تعطیلی تهران است گفت: محدودیت‌های کنونی فقط بازی با الفاظ است و کنترل اپیدمی با تعابیر غیر علمی محقق نمی‌شود. همچنان تاکید ما بر تعطیلی شهر تهران است و در غیر این صورت نمی‌توانیم مرگ و میر را کنترل کنیم.

دکتر زالی: امروز ۷۰بیمار فوتی در تهران داشته‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه همچنان تاکید ما بر تعطیلی تهران است گفت: محدودیت‌های کنونی فقط بازی با الفاظ است و کنترل اپیدمی با تعابیر غیر علمی محقق نمی‌شود.

علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا و ترددها در پایتخت با وجود اعلام شرایط قرمز اظهار داشت: همچنان تاکید ما بر تعطیلی شهر تهران است و در غیر این صورت نمی‌توانیم مرگ و میر را کنترل کنیم.

زالی با اشاره به اینکه چیزی که امروز در شهر می‌بینیم فقط بازی با الفاظ است و لاک‌داون نیست گفت: اگر قرار باشد ادارات با یک سوم کار کنند، طبیعتًا ارباب رجوع نیز در ادارات حضور پیدا می‌کنند و این شیوه روش مبارزه با اپیدمی نیست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: قبل از اینکه بخواهیم با کسی که کارمند است برخورد کنیم باید تضامینی برای حمایت از این کارمندان و افراد در نظر بگیریم چرا که این افراد نمی‌توانند سرخود در محل کار حاضر نشوند.

وی عنوان داشت: تا زمانی که تعبیرها سلیقه‌ای، غیرعلمی و کارشناسی نشده باشد کنترل اپیدمی محقق نمی‌شود و طی هفته گذشته هم بارها اخطار و هشدار دادیم که تنها راه حل فعلی پایتخت با توجه به رشد و نرخ بالای ابتلاء برای کنترل اپیدمی، تعطیلی شهر است.

زالی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ تغییری در ریتم شهر دیده نمی‌شود افزود: طی هفته گذشته با وجود اعلام شرایط قرمز بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مترو استفاده کرده‌اند و با این شکل بیماری قابل کنترل نخواهد بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه در کل استان تهران فقط ۷۰۰ کارشناس بهداشت عمومی داریم گفت: این تعداد نیز بسیار خسته هستند و بسیاری از افراد مسئول اعتقادی به انجام وظایف خود در حیطه کنترل و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی ندارند و امروز ۷۰ بیمار فوتی در تهران داشته‌ایم و با این روند مرگ و میر در تهران ادامه دار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: