کد خبر: ۸۸۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۴۹۵
با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

ابلاغ مصوبه افزایش ۳۹ درصدی مستمری بازنشستگان مشمول قانون تامین اجتماعی توسط معاون اول رئیس جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از  «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» براساس این مصوبه که در جلسه ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تصویب هیئت وزیران رسید و امروز به دستور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده است، برای دریافت کنندگان حداقل مستمری، از کارافتادگی جزیی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، به میزان ۲۶ درصد (به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۵۰ ریال) افزایش می یابد.

همچنین حق عائله مندی و حق اولاد کلیه مستمری بگیران واجد شرایط، همانند بازنشستگان دستگاه های اجرایی وفق بند (۴) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری تأمین و پرداخت می شود.

 متن کامل مصوبه به پیوست قابل مشاهده است.

 مصوبه افزایش ۳۹ درصدی مستمری بازنشستگان مصوبه افزایش ۳۹ درصدی مستمری بازنشستگان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شمسب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
الی برکت سگ زرد برادر شغال است سلسهمرانپ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
چرا ما بازنشستگانی قبل تیر 99. ، با قانون 20 سال و حداقل بگیر بازنشسته شدیم با اجرایی طرح متناسب سازی از حداقل بگیر خارج شدیم در صورتی. که فسخ این قانون باید شامل بازنشستگان بعد از تیر 99 بشود نه قبا که با این قانون بازنشسته شده اند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: