کد خبر: ۸۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۱
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۴ هزار تخت بیمارستانی با وجود شیوع ویروس کرونا در قالب پویش ره سلامت در کشور افزوده شد.

۱۴هزار تخت به بیمارستان‌های کشور افزوده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۴ هزار تخت بیمارستانی با وجود شیوع ویروس کرونا در قالب پویش ره سلامت در کشور افزوده شد.

دکتر قاسم جان‌بابایی روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که با وجود نیاز در این مدت شاهد جهش خوبی در افزوده شدن تخت های بیمارستان بودیم به طوری که تنها در 2 بیمارستان ایرانمهر و علی‌بن ابیطالب (ع ) بیش از 540 تخت به سرجمع تخت های این استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: همچنین عملیات ساختمانی بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان که در واقع طرح توسعه بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع ) است تقریبا به پایان رسیده و امیدواریم عملیات تجهیز این بیمارستان در یک ماه آینده به پایان برسد.

معاون وزیر بهداشت و درمان افزود: با افتتاح این ساختمان بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع ) به یک مجموعه عظیم درمانی تبدیل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: