کد خبر: ۸۸۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
رییس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

پلیس فتا: عامل انتشار کلیپ حمله به مرغداری دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: رییس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

سرهنگ حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در شهرستان نیکشهر به یک مرغداری هجوم بردند، اظهار داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان شهرستان نیکشهر شناسایی و دستگیری عامل انتشار این کلیپ در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که فرد مورد نظر دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: یکی از اولویت های پلیس، ارتقاء امنیت روانی جامعه است لذا افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند، قطعا با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان به گفته ها و اظهارات صاحب مرغداری در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ماجرای شلوغی اصلا ارتباطی به سرقت مرغ نداشته و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از مرغداری یاد شده کرده‌اند.

در این کلیپ ادعا شده بود که مردم به یک مرغداری در شهرستان نیکشهر هجوم آورده و مرغ ها را به سرقت برده اند در حالی که بنا به اظهار صاحب این مرغداری چنین خبری صحت ندارد بلکه مردم هر تعداد مرغ که خواستند از داخل این مرغداری انتخاب و قیمت آن را پرداخت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: