کد خبر: ۸۸۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۰
سرپرست پلیس فتا البرز از دستگیری اعضای باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و بدون مجوز از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا می‌کردند خبر داد.

کلاهبرداری به سبک آزمایش کرونا!به گزارش خبرداغ ، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: با توجه اوج گیری دوباره ویروس کرونا و انجام تست‌های این ویروس در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، برخی افراد از این فرصت سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تست کرونا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و گشت‌های مستمر در این زمینه یک سایت متخلف در فضای مجازی شناسایی کردند که اقدام به انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی توسط پزشک می‌کرد.

جلیلیان گفت: بررسی‌های ویژه پلیس نشان داد که اعضای این باند دو نفر هستند که یکی از آنها مسئول تبلیغ انجام تست در فضای مجازی بوده و نفر دیگر نیز به عنوان پزشک خود را در مکان‌های مورد نظر معرفی می‌کرد.

وی بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع و در خطر بودن جان شهروندان، سریعا این باند شناسایی و در یکی از مناطق کرج با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مقادیر زیادی لوازم پزشکی تست کرونا در محیطی غیر بهداشتی کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان تاکید کرد: هرگونه تبلیغ برای فروش واکسن کرونا در فضای مجازی ممنوع بوده و پلیس فتا با این موضوع برخورد خواهد کرد .

وی از عموم مردم خواست چنانچه به موارد اینچنینی برخورد کرده مراتب را به واحد مشاوره پلیس فتا استان البرز با شماره تماس ۲۱۸۲۷۱۲۹ و یا سایت پلیس فتا گزارش نمایند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: